דורון שיפוצים

Uncategorized

גורמים המשפיעים על עלויות שילוב דירות בניו יורק

img-1

אם אתם חושבים לשלב בין שתי דירות בכדי לקבל יותר מקום, זה יעלה כמעט כמו שיפוץ דירה בבטן, אז צפו לשלם לפחות כמה מאות אלפי דולרים כדי להשלים את פרויקט השיפוץ שלכם.

גורמים אלה יתגלגלו לסך ההוצאות שלך:

VERTICAL VS. סמוך
שילובי דירות מתחלקים משני סוגים: אנכיים וסמוכים.

אנכי או דופלקס פירושו שאתה משלב דירה עם דירה אחרת שהיא יושבת עליה. צמוד פירושו שאתה משלב שתי דירות שיושבות זו לצד זו.

שילובים אנכיים עולים יותר ולוקחים יותר זמן בגלל מורכבות העבודה. סביר להניח שתשקיע יותר זמן במשא ומתן עם בעל הבניין או המנהל, בתכנון העבודה ובחישוב עלות הגנה מפני אש, פלדה ובדיקות. זה כולל כמה שינויים מבניים רציניים, כולל קורות וגרם מדרגות.

בינתיים, שילוב דירה סמוך הוא פשוט יותר. זה רק צריך לחייב יצירת חור בקיר ולהעביר כמה דברים.

הריסת מטבחים
על פי החוק, דירות בניו יורק יכולות לכלול רק מטבח אחד. פירוש הדבר שתשלם גם למשפץ שלך כדי להיפטר מהמטבח השני.

אינסטלציה וגז
הטיפול בקווי הצנרת והגז לוקח זמן ומומחיות בשילוב דירות, ממש כמו בשיפוץ מעיים. בניו יורק, הסבה מחדש של קווים אלה לרוב אינה פשוטה. עליות אינסטלציה, למשל, אינן תמיד נעות מטעמי בטיחות ואדריכלות. אתה ומומחה השיפוצים שלך תצטרך להיפגש עם מנהל הבניין בכדי לגרום לזה לקרות.

אגרות שונות
זו בשום אופן לא רשימה מלאה של גורמים שישפיעו על שילוב הדירות שלכם, אבל זו התחלה טובה. תצטרך להתמודד גם עם כמה גורמים שונים. לדוגמא, כדי לנווט בביורוקרטיה העירונית, כנראה שתצטרך להעסיק משלחת. אז תשלם עבור אישורים, כמו גם עבור בדיקות אסבסט והוצאתם אם נמצא אזבסט.

מרבית הבניינים יגבו תשלום עבור הגנה על דלתות, מעליות ומסדרונות, וכן עבור כיבוי הגז או המים לצורך השיפוץ. אם הפרויקט שלך חורג מהזמן שנקבע, ככל הנראה תשלם קנס יומי.

אמנם עלויות אלו ויותר עשויות להרתיע אתכם מלהתקדם בתוכניות שילוב הדירות, אך זכרו שתמיד עדיף להיות מוכנים היטב. חוץ מזה, דירה גדולה יותר בניו יורק היא בדרך כלל בעלת ערך מכירה גבוה מאוד.

צרו איתנו קשר ב-. אנו יכולים לעזור לך בפרויקט שילוב הדירות שלך. אנו מציעים גם שירותים אחרים, כולל שיפוץ מטבחים. התקשר אלינו עוד היום בטלפון (212) 599-5060 או ספר לנו על הפרויקט שלך כאן. אנו מצפים לעבוד איתך בברוקלין או במנהטן, ניו יורק, או באזורים אחרים ברחבי ניו יורק.

img-2

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *