דורון שיפוצים

Uncategorized

כיצד להימנע משיפוץ הזמנות שינוי

img-1

מה הם הזמנות שינוי?
הזמנות שינוי הן שינויים הכרחיים בפרויקט שלא היו חלק מהתוכנית המקורית, כלומר העלות לביצוע שינויים כאלה אינה כלולה בתקציב הראשוני. דוגמה נפוצה היא תיקונים בלתי צפויים. משפץ עלול למצוא ריקבון בקירות או בעיות צנרת שלא נראו בעבר, מה שייגרם עלויות נוספות ובהתאם לחומרת הבעיה, יאריך את ציר הזמן של השיפוץ.

כיצד להימנע מהזמנות
תוכלו להימנע משינויים בלתי צפויים בפרויקט שלכם על ידי עבודה עם חברת שיפוצים מנוסה. שיפוצניקים לא מנוסים עשויים להתעלם מבעיות מסוג זה במהלך הבדיקות הראשוניות שלהם, ואילו חסרי מצפון עשויים לעשות זאת בכוונה על מנת להציע הצעה נמוכה. חוסר ניסיון יכול גם לגרום לחישוב מוטעה של חומרים, עבודה ו / או ציר זמן.

זה גם עוזר לעשות את המחקר שלך ולתכנן מראש, עוד לפני שתתחיל לשקול שיפוצים. היכרות עם פרטים כמו הסכם השינוי של הבניין שלך, כמו גם אגרות וניירת הקשורים בדרך כלל לשיפוץ, יכולים לעזור לך בקבלת החלטות מושכלות שיכולות לעזור במניעת שינויים בלתי צפויים.

כיצד להיערך להזמנות שינוי
לפעמים שינויים בהזמנות יכולים לקרות גם בשיפוצים מתוכננים היטב. זו הסיבה שעליך לנקוט באמצעי זהירות. הוסף “חיץ” בהיקף של לפחות 10% מתקציב השיפוץ שלך. זה יעזור לך לכסות את רוב העלויות הנדרשות על ידי הזמנת שינוי. אם אינך בשימוש, אתה יכול לשים את הכסף לחיסכון שלך או לפרויקט אחר אחר.

בדיקות פנים אינן יכולות להיות אידיאליות בתקופות אלה, אך שיפוצניק טוב אמור להיות מסוגל לארגן בדיקה וירטואלית בביתכם. ישאלו אותך הרבה שאלות ותתבקש לעבור הרבה בדירתך, אך זה יעניק לשיפוץ הפוטנציאלי שלך הבנה טובה יותר של מה הדירה שלך זקוקה ולספק הערכה מדויקת ככל האפשר.

הוא הספק המוביל של שירותי שיפוץ דירות. התקשר אלינו למספר (212) 599-5060. אתה יכול גם למלא את טופס יצירת הקשר שלנו כדי לקבוע פגישה. אנו משרתים לקוחות בברוקלין, ניו יורק ובקהילות שמסביב.

img-2

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *