דורון שיפוצים

Uncategorized

כיצד לשפץ את שיתוף הפעולה שלך בעיר ניו יורק

img-1

התייעץ עם אדריכל ראשון
השלב הראשון הוא התייעצות עם אדריכל. רוב סוגי עבודות השיפוץ בניו יורק דורשים התייעצות עם אדריכל בנוגע להיקף העבודה של הפרויקט, מכיוון שייתכן שיהיה צורך להגיש סוגים מסוימים של פרויקטים למחלקת הבניינים (DOB) לפני שניתן להוציא אישורים והיתרים. בהתאם לגיל הבניין, ייתכן שיהיה צורך לבצע תחילה בדיקת אסבסט. אדריכל יספק מערכת ציורים ומסמכים טכניים לשיפוץ.

הסכמי שינוי שיתופי פעולה
בשלב הבא עליכם להודיע ​​ללוח הקואופרציה ולהנהלת הבניין על תוכניות השיפוץ שלכם. אינך יכול להמשיך בשיפוץ שלך ללא אישור מוועדת הקואופרציה שלך. בדוק את תוכניות השיפוץ שלך כנגד הסכמי השינוי שלך בשיתוף פעולה כדי להבטיח תאימות ולהגדיל את הסבירות לאישור. הסכמי שינוי שיתופי פעולה הם כמו כללי בית הכוללים רשימה של מה שאתה יכול ולא יכול לשנות בדירה שלך.

הגש את המסמכים שלך
קבע פגישה עם נציג מועצת הקואופרציה והגיש את הציורים הטכניים ותיעוד אחר. בשלב זה האדריכל שלך עשוי לטפל בכל התקשורת עם לוח הקואופרציה ו / או הנהלת הבניין. במקרה שהקואופרציה והאדריכל אינם מסכימים, החלטת הקואופרציה תחליף את החלטת האדריכל. אם הפרויקט שלך אינו מתקבל בגרסתו הראשונה, אתה, האדריכל שלך ולוח הקואופרציה יכולים לעבד את פרטי הפרויקט עד שתוכל להגיע לפשרה.

שכור את השיפוצניק שלך
ייתכן שאתה תוהה מדוע שיפוצניק לא נכנס עד הרבה יותר מאוחר. הסיבה לכך היא שאדריכלים הם אלה המטפלים בצד ההנדסי של הפרויקט, כמו גם עמידה בתקנות, כולל קודי בנייה והסכמי שיתוף פעולה. אדריכלים בדרך כלל לא מציינים חומרים, לוחות צבעים ומפרט עיצובי אחר

כאן נכנסים שיפוצניקים. שיפוצים מיישמים בסופו של דבר את התוכניות על הנייר בפרויקט המוגמר. עבודה עם שיפוצניקים לבניית עיצוב יכולה לעזור לייעל את התהליך ולאפשר שליטה רבה יותר בתוצאות הפרויקט.

הוא הספק המוביל של שירותי שיפוצים, כולל שיפוץ מטבחים. התקשר אלינו למספר (212) 599-5060. אתה יכול גם למלא את טופס יצירת הקשר שלנו כדי לקבוע פגישה. אנו משרתים לקוחות בברוקלין ובמנהטן, ניו יורק, ובקהילות שמסביב.

img-2

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *