דורון שיפוצים

Uncategorized

כללי שיפוץ משותפים בשיתוף פעולה בניו יורק

img-1

במאמר זה, Knockout Renovation, חברת שיפוץ מטבחים מכובדת, שופכת אור על כללי השיפוץ האופייניים לשיתוף פעולה בניו יורק.

מה הם כללי חידוש שיתופי פעולה?
המטרה העיקרית של כללי שיפוץ שיתופי פעולה בניו יורק היא לוודא שהשיפוצים המוצעים שלך לא ישבש את שלמות המבנה של הבניין. זה גם מבטיח לך ולקבלן שלך ביטוח תקין ושהבנייה תהיה קשובה לתושבים הסמוכים.

ביטוח
בניו יורק, לא נדיר שקבלנים תובעים לקוחות כמו גם קבלני משנה התובעים קבלנים ובעלי דירות. זו הסיבה שכל שיתופי הפעולה ידרשו בדרך כלל מקבלנים לשמור ולספק אימות של ביטוח בשווי של לפחות 1,000,000 $. השיפוצניק שלכם יידרש גם לביטוח אחריות אישית, פיצוי עובדים, ביטוח נזק לרכוש ופוליסות ביטוח אחריות לעובדים.

היקף העבודה
כללי שיפוץ שיתופי פעולה נועדו למנוע ביצוע שינויים העלולים לפגוע בחלקים המכניים או במבנה הבניין עצמו. עם זאת, הקואופרציה תשלם עבור אדריכל הבניין והמהנדס כדי להעריך את תוכניות השיפוץ שמיפיתם.

שעות בנייה
חיוני לקבוע מסגרת לשעות הבנייה, כולל המספר המרבי של שבועות שכל עבודת שיפוצים עשויה להימשך. למשל, בניין שיתוף פעולה טיפוסי בניו יורק מאפשר בנייה רק ​​בין 9 בבוקר לחמש אחר הצהריים. רוב הקואופרציות יגבילו אתכם להשמיע רעשים חזקים במיוחד עד השעה 10 בבוקר, ואסרו על עבודות בנייה בשבתות, ראשון וחגים.

הוא מקור מוביל של פתרונות שיפוצים ביתיים מהשורה הראשונה בעיר ניו יורק. הצוות שלנו מחויב ליצור אסתטיקה ופונקציונליות חזקה לביתכם. התקשר אלינו עוד היום בטלפון (212) 599-5060 או מלא טופס יצירת קשר זה לתאום פגישתך. אנו משרתים את ברוקלין ומנהטן בניו יורק, כמו גם את האזורים הסמוכים.

img-2

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *