דורון שיפוצים

Uncategorized

מדוע שיתופי פעולה בניו יורק גובים עבור שיפוצים

img-1

אגרות וחבות
כבר בהתחלה, שיתוף הפעולה שלך יגבה עמלות, כולל עמלת עיבוד הסכם שינוי שאינה ניתנת להחזר. רוב שיתופי הפעולה יבקשו גם פיקדון מתקדם לפני שתוכלו לגעת במשהו. כל עוד השינויים שלך לא יגרמו נזק לשטחים המשותפים של הבניין, הפיקדון שלך יוחזר אליך עם סיום הפרויקט.

הסכם השינוי מאפשר לקואופרציה לשאת באחריותך לכל דבר שעבודת השיפוץ שלך פגעה בו. ברוב המקרים, תצטרך לשלם את האגרה בעת הגשת הסכם השינוי הזה יחד עם הצעות המחיר מקבלן שיפוץ הדירות שלך, תכניות השיפוץ והוכחת הקבלן שלך.

אופי דמי השיפוץ בשיתוף פעולה
שיפוץ דירה הוא חלק מהנוף של העיר ניו יורק. שיפוצים כאלה נפוצים כל כך עד שהתעשייה נעשתה במחלוקת רבה. עם זאת, אם אתה עושה את שיעורי הבית שלך ומוכן לספוג את העלויות, אתה צריך להיות בסדר.

כל הקואופרציות דורשות מקבלני שיפוצים להוכיח ביטוח מינימלי של 1 מיליון דולר. ברוב המקרים, על קבלן להיות בעל מדיניות אחריות אישית מקיפה, פיצוי עובדים ואחריות עובדים, כמו גם ביטוח נזקי רכוש.

הסכם השינוי שתחתמו עם הקואופרציה ידרוש מכם להגיש תעודת ביטוח אחריות ופיצוי עובדים. זה צריך לציין אותך כבעל היחידה, כמו גם את שיתוף הפעולה, הסוכן המנהל ומועצת המנהלים.

קואופרציות גובות עמלות ודורשות הרבה ניירת עבור שיפוץ דירה מכיוון שעמלות כאלה נועדו לכסות את העלויות הנלוות לעבודה. לדוגמא, ייתכן שיהיה צורך בבניין להעסיק יותר עובדים או לדרוש מכמה עובדים לעבוד שעות נוספות, והשכנים שלך יצטרכו לסבול את הבלגן והרעש של הבנייה שקורה לידם. ייתכן שהקבלן שלך צריך להשתמש במעלית השירות לרוב לצורך נשיאת החומרים והכלים במעלה ובמורד הבניין. והשיפוץ שלך עשוי להימשך זמן רב.

שיתוף הפעולה עשוי לגבות תשלום אחיד, או לחייב תשלום שבועי או חודשי. התשלומים עשויים גם לעלות בהתמדה עם הזמן, דבר שנעשה בחלקו כדי להרתיע את השיפוצים מלהקדיש יותר זמן ממה שתוכנן במקור.

צור קשר עם שיפוץ נוקאאוט לצרכי שיפוץ דירותיך. התקשר אלינו עוד היום בטלפון (212) 599-5060 או ספר לנו על הפרויקט שלך כאן. אנו מצפים לעבוד איתך בברוקלין, ניו יורק, או באזורים אחרים ברחבי ניו יורק.

img-2

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *