דורון שיפוצים

Uncategorized

שילוב של שתי דירות בניו יורק לאחת

הסכמי שינוי
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הסכם השינויים בבניין שלך. מסמך זה מתאר את הדברים שתוכלו לשנות – וחשוב מכך, את מה שלא תוכלו לשנות – בדירתכם. יהיה עליכם לעבוד גם עם אדריכל או עם שיפוצניק לבניית תכנון ולהגיש את העבודה למחלקת הבניינים בעיר ניו יורק (DOB).

מכיוון שתעסוק ביחידה שנייה, עליכם להזדקק לאישור תפוסה מעודכן (COC) מה- DOB, ולהגיש אותה כשינוי סוג 1 (Alt 1). עם זאת, זה לא תמיד המקרה: COC חל על כל הבניין, לא רק על דירה אחת. המשמעות היא שתרצה לשמור על ה- COC כפי שהוא ולהגיש את השיפוץ כ- Alt 2.

תקנות לאיחוד של שתי דירות
יש לזכור כמה כללים אם אתה בוחן שילוב של שתי דירות:

על דירות סמוכות אנכית להתחבר בשתי קומות בלבד – אמנם אינן שכיחות, אך ניתן לשלב בין שתי דירות סמוכות אנכית. עם זאת, מספר הדירות המרבי שניתן לשלב אנכית הוא שתיים. האדריכל או השיפוצניק שלך בבניית עיצוב יעזרו לתכנן אותו כך שהוא לא יפגע בשלמות המבנית של הדירה שלך.

אינך יכול לשנות את אמצעי היציאה – יציאה היא חלונות או פתחים אחרים המיועדים ליציאת חירום ונדרשים על ידי קודי בנייה להיות בגודל מסוים. אסור לשנות או לחסום את אלה, לא משנה מה תוכניות השיפוץ שלך.

אתה חייב בסופו של דבר רק מטבח אחד – אתה יכול לבחור להרחיב את המטבח שלך, אך בסופו של דבר חייב להיות רק אחד לדירה המשולבת.

שיפוץ נוקאאוט הוא הספק המוביל שלכם בשירותי שיפוץ דירות. התקשר אלינו למספר (212) 599-5060. אתה יכול גם למלא את טופס יצירת הקשר שלנו כדי לקבוע פגישה. אנו משרתים לקוחות בברוקלין, ניו יורק ובקהילות שמסביב בניו יורק.

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *