דורון שיפוצים

Uncategorized

שיפוצים בשיתופי פעולה של ניו יורק: השגת התוצאות הרצויות

שמור על דברים פשוטים
זה מפתה לעשות הכל עם שיפוץ, אבל שמור על דברים פשוטים כדי לוודא שאתה נשאר בתוך מה שמותר על לוח הקואופרציה שלך. אין פירוש הדבר לשלול מעצמך את הבית שאתה רוצה, עם זאת. שקול “קרע והחלף” שידאג לעבודה בסיסית בחדרי אמבטיה ובמטבחים, תוך הצגת עדכונים ושדרוגים שאולי יתבצעו ללא היתר.

דעו למה ארכיטקט הבניין מחפש
תוכניות שיפוץ הדירות שלך יוערכו על ידי אדריכל הבניין כדי לוודא שהעבודה שאתה מעוניין בה לא תפגע במבנה הכללי. שימו לב שהם לא יתעניינו בהיבט האסתטי של הפרויקט שלכם. אם ההצעה שלך כוללת עבודה שתביא לתכונה ביתית מדהימה אך שעלולה להתעסק בדרישות קוד הבנייה, היא לא תאושר.

השמע להוראות
אמנם יתכן שתוכניות השיפוצים שלך אושרו, אך עדיין תצטרך לעמוד בתנאים שנקבעו ב”הסכם השינוי “שלך. זוהי למעשה רשימה של כללי הבית – שעות עבודה, לוחות זמנים למשלוח, פינוי פסולת וכו ‘- אתה מחויב בתמורה לקבלת היתר לביצוע עבודות בדירתך, והמעקב אחריהם לת”ת יכניס אותך החסדים הטובים של לוח הקואופרציה שלך.

מוכנים להתחיל בשיפוץ הקואופרציה שלך? שיפוץ נוקאאוט כאן כדי לוודא שתקבלו רק את חווית שיפוץ הדירות הטובה ביותר. כדי ללמוד עוד על מה שאנחנו יכולים לעשות בשבילך, פשוט התקשר אלינו למספר (212) 599-5060 או מלא את טופס יצירת הקשר שלנו. קבעו איתנו ייעוץ עיצוב בחינם עוד היום! אנו משרתים את ברוקלין, ניו יורק ואת קהילות ניו יורק שמסביב.

img-1

Author

manhetenx

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *